viernes, 21 de diciembre de 2018

Fjøllmannjentun / Vibå Spelemannslag (Compilado)


Fjøllmannjentun - Skattlandet (2016)
Traditional music from the interior of Telemark

1. Fjøllmannjenta
2. Telemarksvise
3. Bordkøyraren
4. Mitt liv
5. Fjellbekken, springar
06. Haugelåtten
7. Stevrekkje frå Møsstrond
8. Møsstrondsfenta
9. Tru eg ha´ vore heime
10. Bøkårrennaren
11. Møsstrondskyrkja
12. Sandalsgangar
13. Skuldalsvisa
14. Du snille Pær

Voz – Inger Lien
Hardingfele - Anne Svånaug Blengsdalen
Langeleik – Gøril Ramo Håve


Vibå Spelemannslag - Fela I Ura (2000)
Folkemusikk Frå Bjerkreim

15. Var Det Du, Ell` Var Det Deg
16. Masurka 1
17. Kome No Mine Bodnane Små
18. Torbjørnvalsen
19. Kasta Beinet Ut I Fossen _ Halling
20. Venaros Og Syllbor
21. Vinjavals
22. Torgrimdansen Og Ein Te
23. Litle Blå Bokkjen
24. Her Set Ein Liten Fuggel
25. Springar
26. Kråkevisa
27. Hullaslagje
28. Gygre Lokka _ Eg Gjekk Meg Åd Åsen
29. Dissa Dissa Dåga _ Gudmunddansen
30. Den Store Bokkjen På Skjæveland

Voces – Dag Hovda Sture, Eivor Time, Karen Time, Kjell Gisle Nilsen, Kristin Kojedal Bjørkedal, Svein Kåreson Søyland
Hardingfele – Anne Sæther Kulander, Dag Hovda Sture, Gaute Hadland, Ingeborg Djuvik, Karen Time, Kjell Gisle Nilsen, Marton Laksesvela, Ruth Anne Moen, Siri Dyvik, Tone Kielland Smith, Tone Stølsvik, Vidar S. B. Skrede
Harpeleik – Eivor Time, Karen Time, Siri Dyvik
Langeleik – Ruth Anne Moen
Flauta (Sea Flute) – Gry Oftedal


2 comentarios: